I Love Gjoni RTL KLUB II - Delhusa Gjon: Szexet ne várjanak tőlem

2010 nyarán vették fel, de csak 2012 őszén, szeptember 30-án indul a zenész párkereső műsora. Delhusa Gjon szerint - akárcsak Stallone, Bruce Willis vagy Schwarzenegger - ő is túl van már sok mindenen, belefér egy újabb tévés reality. A nők egy része szerinte őszinte szerelemmel közeledett felé, egy részük azonban csak a szereplés miatt jelentkezett. Úgy véli, hogy műsora nem más, mint egy modern férfimese.
A műsort bő két évvel ezelőtt vette fel az RTL Klub, de nem talált megfelelő műsorsávot, időpontot a Való Világ-szériák, az X-Faktor vagy épp Alekosz párkereső műsora miatt. "Nem mondom, hogy nem zavart a csúszás, de bármelyik pillanatban adásba kerülhetett volna" - válaszolta a főszereplő az [origo] megkeresésére. Imponált neki, hogy az RTL egy teljes műsort épített rá a Celeb vagyok, ments ki innen! és a Vacsoracsata után - mint mondta, ezen meglepődött, de büszkeséggel töltötte el, mert ha mások sokoldalúnak látják az embert, akkor az mindenképp jó. Kérdésünkre, hogy kifizették-e már, azt válaszolta, hogy "teljesen egyenesben vagyunk, senki nem tartozik senkinek."
"Én elmondtam az RTL-nek, hogy elsősorban zenész vagyok, huszonnégy albumom jelent meg, négy külföldön, és nincs olyan magyar díj a magyar könnyűzenében, amelyet én nem nyertem volna meg. Ennek fényében örültem, hogy más képességeimet is méltatják. Amikor elvállaltam a műsort, közöltem, hogy semmilyen szexuális jelenetet ne várjanak tőlem a képernyőn, én énekesként leszek jelen. Amikor forgattunk, szóló voltam, nyitottan álltam egy új kapcsolathoz. Szívesen kalandoztunk, flörtöltünk, játszottunk, vetélkedtünk" - emlékezett vissza.
Kivédhetetlen, hogy ne kerüljön be pár olyan szereplő egy ilyen műsorba, akit elsősorban a médiaszereplés vonz, nem is a férfi. Delhusa Gjon szerint a lányok egy része teljesen őszinte volt, úgy a nők egy része komolyan akarta őt, és ezért vállalta a műsort. "Nagyjából öten lehettek úgy, hogy 'na, lássuk a medvét', ez jó kaland, lehet belőle bármi. Pár olyan nő lehetett csak, aki kifejezetten önmagát akarta látni a a tévében. Szerintem sikerült kiszúrnom, kik azok" - fejtegette.
Minden sarkon állt már
A zenész szerint nincs mit rejtegetnie. "Ebben a műsorban én énekesként tündököltem. Ha elmegy a moziba az ember, megnézi A feláldozhatók című filmet, ott látja Stallonét, Bruce Willist, Schwarzeneggert: ők mindent letaroltak már, életük nyitott könyv, akárcsak az enyém. Minden sarkon álltam már, idézhetném Pataki Attilát. Sok mindenen túl vagyok, negyven éve állok színpadon, tizenhat éves korom óta ennek élek. Ha valaki közéleti személyiség, akkor nem tudja eltitkolni a magánéletét: én minél jobban rejtegettem, annál jobban feszegették. Az én életemet meg lehet nézni, nincs benne semmi szégyellnivaló. Becsülettel felneveltem a gyerekeimet, később a feleségemmel nagy barátsággal elváltunk" - emlékezett.
Ebben az állapotban kereste meg az RTL, és szerinte olyan programot ajánlott neki, amit épeszű férfi nem utasít vissza. "Ha valaki facér, akkor azt is fel kell vállalni, ha pedig egyedül van, párt keres. Az RTL erre megkeresett egy olyan műsorral, ahol megtalálhatom a társam, úgy hogy közben nők versengenek értem. A férfiak 99 százaléka erre azt mondta volna, hogy belevág, hiszen ez egy mai férfimese. Hogy mi történik majd a valóságshow-ban, azért vállalom a felelősséget. Nem kell félnem semmitől: a forgatás alatt ismerkedtünk, randik voltak, próbák, megnézhettem, hogy van-e személyes szimpátia, működik-e a kémia, ki milyen leleményes, fineszes, kitartó, szellemileg mennyire passzol hozzám. Esténként pedig Keleti Andival egy meditatív találkozás során megbeszéltük a napot" - mesélte.
Mint mondja, nem bánta meg, hogy két éve belevágott, és az RTL mindig megmagyarázta, miért késett ennyit a műsor. "Én mentem tovább a saját utamon, és nemrég jelezték, hogy eljött az idő. A Vacsoracsatá-ban én voltam az egyetlen, akit háromszor hívtak be, talán azért, mert megosztom a közönséget. Vannak szentéletű mindennapjaim, de mindez keveredik egy heves vérmérsékletű mediterrán motoros temperamentumával. Szeretem az extrém sportot, fontos az állóképesség, de közben egy romantikus, spirituális ember vagyok" - fejtette meg saját titkát a zenész realityszereplő.