I Love Gjoni 2012 - Delhusa Gjoni az igazit keresi az RTL II új műsorában, és már az első adásban megigézte Kató.

Gyermeket vár az I Love Gjoni című műsor egyik szereplője. Kató, a jósnő vevő volt az énekes sajátos sármjára, és Delhusát is vonzotta a szőke boszi, de hogy mi történt köztük, az még kettejük titka.  Delhusa Gjoni az igazit keresi az RTL II új műsorában, és már az első adásban megigézte Kató.
– Áthatol a fényed mindenkin, és jön hozzám – áradozott az I Love Gjoni című műsorban az énekes Katóról, aki nem véletlenül rendelkezik spirituális kisugárzással, az Ezo Tv léleklátója és jósnője.
Katóra – aki arra a férfira vágyik, „aki istennővé teszi” – szintén mély benyomást gyakorolt Gjoni. Igazi szikra pattant ki kettőnk között. Bármelyik férfi megirigyelhetné Gjoni ápoltságát. Rengeteg férfival randiztam már, de a legtöbbjüknek büdös a szája, izzadtságszaga van és nincs önálló véleménye. Gjoni viszont valóban vonzó férfi, akivel igazán közel kerültünk egymáshoz – mesélte lapunknak Kató, aki Diamond művésznéven hasznosítja látnoki képességeit.
A feleségjelölt három kisgyermek édesanyja, és jelenleg a negyedik babáját várja, de nem árulja el, hogy kitől. Az édesapával abban maradtunk, hogy egyelőre titkoljuk a kilétét – mondta a jósnő, így akár azt is feltételezhetjük, hogy az 59 éves valósághős is lehet az apa.
A jóslásból élő családanyának a műsorral kapcsolatban is voltak megérzései.
Megjósoltam, hogy hány napot leszek bent. Leírtam egy papírra, aztán odaadtam a szerkesztőknek. A jóslat beigazolódott, mert pontosan azon a napon jöttem ki, amit előre láttam – mesélte Diamond, aki élete legnagyobb kalandjának tartja a műsort, és bármikor visszamenne Gjoni villájába, hogy újraélje a történteket.