I Love Gjoni - Delhusa Gjon Violettát választotta párjául az I Love Gjoni című műsorban

Delhusa Gjon Violettát választotta párjául az I Love Gjoni című műsorban, a szerelem azonban már véget is ért. Sőt az énekes azóta egy titokzatos olasz hölggyel melegedett össze.
Az RTL II-n volt látható az I love Gjoni című valóságshow. Az énekes vasárnap este Violettát választotta párjául. A műsor alatt szépen alakult a kapcsolatuk, de a való életben már nem bizonyult sikeresnek a folytatás.
– Azért nyerte meg Violetta, mert ő volt a legőszintébb kisugárzású, és adtam magunknak egy esélyt. Két hónapig szoros barátságban voltunk, aztán rájöttünk, hogy nem működik a kémia. A műsorban minden színesebb volt, gyönyörű sminkek, méregdrága ruhák, de a hétköznapok szürkébbnek bizonyultak – vallotta be Gjoni.
Violetta kutya- és macskatenyésztéssel foglalkozik, ami – ahogy azt a zenész megállapította – életének nyolcvan százalékát teszi ki.
– Sokkal egyszerűbb életet él, mint én, egyszerűen más a ritmusunk. Nem mondanám, hogy szerelmes voltam, de nagyon jó barátok lettünk. A múlt hétvégét is együtt töltöttük, elkísértem egy kiállításra, ahol díjat nyert a macskáival.
A harminchárom éves nő örül, hogy jó barátságban maradtak Gjonival. Az ő szívét ugyan megérintette a zenész, de már kiheverte a szakítást.
– Igen, szerelmes voltam belé, szerettem az érzékenységét és az őszinteségét. A műsor után még két hónapig próbálkoztunk, de végül kiderült, hogy nem működik. Azóta tartjuk a kapcsolatot, és néha találkozunk is – mondta el Violetta, aki a műsor óta sem talált magának partnert. Nem úgy, mint Gjoni. A műsor felvételei óta már két év telt el, a csalódott énekes pedig nem tétlenkedett.
– Azóta van kapcsolatom. Annyit elárulok, hogy egy munka kapcsán találkoztunk Olaszországban. Ez a hölgy kint él és négy-öt hónapja tart a szerelem – nyilatkozta boldogan a romantikus lelkületű albán származású énekes.